MA.2
Furma e spazi
C
Matematisar e preschentar
MA.2.C.1
Las scolaras ed ils scolars ...
1
a
- san preschentar figuras cun differentas tecnicas e materialias (p.ex. dissegnar, storscher).
b
- san preschentar objects sco figuras e corps (p.ex. ina maisa sco rectangul, ina tschima sco culla).
c
- san preschentar corps inditgads cun blocs da construir.
d
- san dissegnar la vista verticala da construcziuns da cubs sin palpiri quadriglià.
2
e
- san skizzar la vista verticala, la vista frontala e la vista laterala da quaders e da construcziuns da cubs.
- san far e descriver construcziuns da cubs tenor la vista verticala e la vista laterala.

f
- san skizzar ina figura perspectivica da cubs e quaders.
g
- san construir cubs e quaders cun agid da quadrats e rectanguls e viceversa dissegnar la rait da cubs e da quaders.
h
- san skizzar e descriver corps cumponids (p.ex. or da stgatlas, rollas e prismas).
3
i
- san dissegnar en in retagl la figura perspectivica, la vista verticala, la vista frontala e la vista laterala da corps rectangulars (p.ex. 3 quaders spustads).
j
- amplificaziun: san skizzar e dissegnar trajects e plauns en quaders e cubs (p.ex. ils plauns da tagl en in quader).
- amplificaziun: san dissegnar resp. preschentar corps al computer.

k
- san skizzar prismas e piramidas e preschentar la figura perspectivica, la vista verticala, la vista frontala e la vista laterala da quellas sco era dissegnar lur rait.
l
- san skizzar models che correspundan ad ina scala u construir models (p.ex. rait d'in tetg a duas alas a la scala 1:50).